Peluang Usahawan

Peluang Usahawan

Cerita Hot Kad Kredit & Insuran

Assalamualaikum,

Jom kali ni kita kongsi satu kes rujukan mengenai mengambil insuran melalui panggilan telefon atau telemarketing...yg secara tidak langsung sebenarnya lebih buruk berbanding baiknya. Apatah lagi pembayaran dibuat melalui kad kredit! double lah keburukannya!

Jom baca kisahnya di Blog MazidulAkmal 


Membeli insurans / takaful melalui telefon menggunakan kad kredit... ramai rasanya yang dah terkena macam kisah ni... anda bacalah sendiri cerita sebenar dari bekas telemarketer tersebut... 
Kerja-kerja telemarketer yang macam inilah yang buat lebih ramai orang akan marah dan tak suka dengan insurans dan takaful... sebab apa?... bila nak claim susah... memanglah susah... sapa yang nak uruskan... nak hubungi telemarketer tu balik dah macam mana nombor pun takde... mereka ini cuma kerja makan gaji dan bukan ejen bertauliah!

Nasihat saya, jika nak beli insurans melalui telefon, ajak orang yang call tu jumpa terus dan minta dia explain depan-depan. Bila dah dapat polisi call syarikat insurans sama ada polisi tu betul atau tidak... dan minta dia tunjuk kad tauliah dia...atau kalau nak lagi confident call syarikat insurans tersebut dan tanya adakah ejen yang anda sedang berurusan tu adakah ejen bertauliah atau tidak.

Yang kedua... kalaulah ada mana-mana telemarketer yang baca artikel saya ni... yang bekerja macam dalam kisah tu... apa kata anda dapatkan lesen insurans... dan jual sendiri... untung sendiri... kaya sendiri... KELAYAKAN dan KEUPAYAAN dah ada... gunalah untuk diri sendiri... jangan biar orang lain menggunakan KELEBIHAN anda...

Atau anda boleh terus hubungi saya! #Ikha0193306849 =)

Credited to blog Mazidul Akmal.


ZULAIKHA (Muqmeen Group)
019.3306849
Protect Your HEALTH & WEALTH

0 comments: